چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجموع تابلوهای موجود و جاری، تابلوهای جایگزین جمع آوری شده در مدیریت شهری با مالکیت قانونی شهرداری مشمول طرح بورس نمی‌باشد و طبق سنوات با قیمت کارشناسی روز و تحت مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری با رعایت مناقصات قانونی و عقد قرار داد حقوقی به بهره برداران برابر مقررات واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصد و سی و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، از شکوه، عظمت و حماسه مردمی پیاده روی اربعین در کشور عراق و جا ماندگان این فوز عظیم در کشور به ویژه شهر کرج را قدر دانی کرد و اظهارداشت: در این راستا از بانیان مخلص، صادق و مردم فهیم و عاشق با هر سلیقه ای تشکر و از فضل این توفیق بی نظیر الهی که نصیب مان گردیده، خدای سبحان را بی نهایت شاکریم.

وی درخصوص گزارش از کمیته ساماندهی و برنامه سازمان سیما منظر و اقدامات سازمان پسماند و نظام جامع مدیریت اجرایی فضای تبلیغات شهری و در تکمیل گزارشات قبلی به جهت مطالبات، اهمیت و حساسیت موضوع و تنویر افکار عمومی اذعان کرد: مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰, هفده مورد، در سال ۱۴۰۱ پنجاه و شش مورد و در سال ۱۴۰۲، نه مورد و در مجموع هشتاد و دو مورد مطالعه، طرح یا گزارش کارشناسی داشته است که یک طرح با امضای برخی از اعضای محترم در خصوص پلتفرم تبلیغ شهری در بورس ارائه شد که به جهت ممانعت از موازی کاری در طرح ساماندهی سازه های تبلیغاتی و با توافق مرکز پژوهش و رای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری این طرح نیز به ذیل طرح ساماندهی افزوده شد و رییس مرکز پژوهش ها به نمایندگی طرح، عضو کمیته ساماندهی شد.

چپردار بیان کرد: در این راستا نظام نامه یا همان آئین نامه مطروحه به اهتمام مرکز پژوهش های شورا در تحقق ردیف های برنامه و بودجه جاری همان آن مرکز پس از مطالعات و بررسی در کمیته ساماندهی، طرح که با کلیات آن موافقت شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: مواد و تباصر هر فصل از این آیین نامه برابر مقررات موضوعه و بررسی اقدامات سایر کلان شهر ها تهیه و برخی از تغییرات، مواد و تباصر نیز به آن افزوده، اصلاح و بومی سازی گردید.

وی خاطرنشان کرد: در فصول متعدد این آئین نامه نحوه واگذاری، کاربری فرهنگی و اقتصادی تدوین و در بخشی از آن بهره مندی و کارگزاری از پتانسیل بورس در تبلیغات شهری نیز طرح گردیده است.

چپردار تاکید کرد: اولویت واگذاری این بخش از تابلو های سازمانی با فعالان حوزه صنعت تبلیغ شهری و سبقه فعالیت سالم و سازنده در کلان شهر کرج می باشد.

وی عنوان کرد: تعداد بارگذاری محدود از تابلوها با سازه و صرفاً در جانمایی جدید برای کارگزاری بورس با پیشنهاد کمیته سامان دهی و پس از تائید نهایی آئین نامه تعیین خواهد شد.

چپردار تصریح کرد: فاز نخست کارگزاری بورس آزمایشی بوده و در مدت محدود که مهلت زمانی و تعداد آن نیز در صورت تصویب در شورای اسلامی تعیین و در فراخوان عمومی به واجدین شرایط و مجریان دارای صلاحیت در حوزه کارگزاری بورس واگذار می گردد.

فعالان شبکه های مجازی بدون آگاهی از اطلاعات یا برنامه شهرداری اقدام به نشر مطالب نا صواب نکنند

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شایسته آن است که ناشرین اخبار مدیریت شهری یا فعالان شبکه های مجازی بدون آگاهی از اطلاعات یا برنامه شهرداری یا کمیته ساماندهی اقدام به نشر مطالب نا صواب و غیر واقع ننمایند، دقت شود تا افکار عمومی با نشر اخبار کذب یا اتهامات واهی به شورا و مدیریت شهری منحرف یا تهیج نگردد که جرم این خطا نا بخشودنی و قابل پیگیری است.

وی افزود: ممکن است در ساماندهی تبلیغات شهری، جمع آوری یا حاکمیت قانون، منافع نا متعارف و غیر قانونی برخی در سال های اخیر و جاری افشا، محدود و یا مسدود گردد که غوغا سالاری بلا وجه ایشان هرگز مانع اقدامات قانونی یا نظارتی ما نخواهد بود.

چپردار یادآور شد: این شورا همواره و بدون تاثیر از حواشی به تحقق متن تکالیف می اندیشد و در گزارشات مستمر با احترام به تنویر افکار عمومی، برنامه و عملکرد خود را از این تریبون تبیین نموده و می نماید.

وی بیان کرد: بدیهی است این احترام و اعتماد ارزشمند، دوسویه بوده و از این بابت بعنوان خادم و منتخب در شورا، قدر دان محبت و اطمینان مردم فهیم و تلاش اصحاب دلسوز، واقعی، صادق و موثر در حوزه خبر و رسانه هستیم.

به گفته رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج، برابر توافقات و تعهدات منعقد در صورتجلسه تحویلی مورخ ۱۴۰۲/۴/۲۵ از سوی دفتر دادستانی مرکز استان با حضور نمایندگان شهرداری، شورا، بازرسی و دستگاه انتظامی مقرر بود تا ظرف ۲ ماه آیین نامه واگذاری و تدوین نحوه صدور مجوز تبلیغات شهری نهایی گردد که با تصویب کلیات آئین نامه و همچنین متن اصلاحی در کمیته ساماندهی، به فضل الهی آئین نامه نهایی برای تصویب و اجرا تقدیم هیئت رئیسه و شهردار محترم می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =