• ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
  • کد خبر: 84494
حمید رضا آژیر - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از تخلیه سکوی دپو و انتقال نخاله واقع در بلوار شهید ناصربخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد رضا آژیر با اعلام این خبر بیان داشت: طی هفته های اخیر شهروندان محدوده بلوار شهید ناصربخت شکایات متعددی در ارتباط با نوع فعالیت سکوی دپو نخاله از لحاظ آلودگی هوا، بوی ناخوشایند به دلیل آتش سوزی های مکرر و چالش عدم رعایت فاصه لازم تا محدوده ساختمان های مسکونی داشتند.


وی ادامه داد: با پیگیری‌ها و مکاتبات مکرر انجام شده توسط این منطقه و دستور شهردار محترم کرج در حاشیه بازدید میدانی از این سکو  مقرر گردید نخاله های موجود توسط سازمان مدیریت پسماند تخلیه و به حلقه دره منتقل شود.


سرپرست منطقه۶ کرج با اشاره به این موضوع که در سنوات گذشته نخاله‌ها و زباله‌های حجیم موجود در مناطق ۱، ۶، ۷ و ۸ پس از جمع‌آوری به سکوی نخاله واقع در بلوار شهید ناصر بخت دپو می شدند و سپس توسط تریلرها به حلقه دره منتقل می‌شد، افزود: در مکان‌یابی سکوی دپوی نخاله رعایت پیوست‌ها و ملاحظات محیط زیستی، اجتماعی، ترافیکی، شهرسازی و بهداشتی بسیار کلیدی است.


وی خاطر نشان کرد: به طور کلی مکان و موقعیت ایستگاه نباید مورد اعتراض شهروندان قرار گیرد و علاوه بر آن، قابلیت دسترسی مطلوب ماشین‌آلات نسبتاً سنگین برای جمع‌آوری و انتقال نهایی فراهم باشد.


آژیر در پایان با اشاره به اینکه ما و خانواده‌های‌مان هم ساکن این شهریم و طبیعتا حفظ سلامت شهروندان برای ما مهمترین اولویت است، اظهار داشت:در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان ضرورت دارد که محل مناسب‌تری که چالش‌های محیطی و اجتماعی کمتری برای شهروندان ایجاد می‌کنند، به عنوان مکان جایگزین انتخاب شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =