غدیر مهدوی-رییس کمیسیون تلفیق

مسیر شهرداری‌ در استفاده از ظرفیت بازار سرمایه روشن است و دارایی‌های شهرداری در فرصت فعلی بازار سرمایه‌ می‌تواند تکیه‌گاهی برای درآمدزایی و مدیریت در آن شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی در دوازدهمین کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج که با حضور اعضاء این کمیسیون برگزار شد، اظهار داشت: ورود شهرداری به بورس یک راهبرد مدیریتی است که لازم است اصلاح ساختاری در ایجاد درآمدها با ورود به بورس در مدیریت شهری ایجاد شود.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: یکی از اهداف این راهبرد این است که با انجام اصلاحات مورد نیاز بازار سرمایه و با چابک ‌سازی و شفاف ‌سازی  بتوانیم آنها را در راستای ایجاد نقدینگی و مدیریت در دارایی ها کارآمد کنیم.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری نیازمند سبد دارایی منطقی است، افزود: مقدمات ورود به سبد دارایی منطقی شامل بانک، بورس، فرا بورس باید آماده و پس از زیرساخت های لازم با مدیریت کارشناسی شده درآمد خود را مدیریت کند.

به گفته مهدوی، مسیر شهرداری‌ در استفاده از ظرفیت بازار سرمایه روشن است و دارایی‌های شهرداری در فرصت فعلی بازار سرمایه‌ می‌تواند تکیه‌گاهی برای درآمدزایی و مدیریت در آن شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =