محمد نبیونی

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج از ضرورت ورود شهرداری به بازار بورس در راستای حفظ و حراست از دارایی ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد نبیونی در دوازدهمین کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج که با حضور اعضاء این کمیسیون برگزار شد، اظهارداشت: شهرداری کرج در راستای حفظ و حراست از دارایی ها و سرمایه های در اختیار و استفاده بهینه از منابع  در شرایط کنونی اقتصاد کشوروارد بازار بورس شود.
 
این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج افزود: شهرداری با روش های علمی، متعهدانه  و مبتنی بر روش های پیشرفته  و تئوریهای بازارهای سرمایه ضمن حفظ ارزش پول و سرمایه و کسب بازدهی متناسب  و رونق کسب و کار در سال جهش تولید که مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تاکید دارند نسبت به سرمایه گذاری در بازار سرمایه بورس، فرابورس و ... اقدام نماید.

نبیونی بیان کرد: ارسال اولین لایحه به کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های شورای شهر اتفاق مثبت و بزرگی است که به وقوع پیوسته است که ان شالله با تصویب اعضاء شورای شهر شاهد ایجاد درآمد از طریق بازار سرمایه شویم.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج یادآور شد: در این شرایط استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و عرضه بخشی از درآمد شهرداری می تواند زمینه ساز مولد سازی دارایی های شهرداری و ایجاد منابع مالی مبتنی بر حفظ بخشی از مالکیت و ارزش آفرینی با ورود به بورس باشد. 

گفتنی است در این کمیسیون گزارش رئیس سازمان سرمایه گذاری پیرامون طرح مشارکتی هاپیر بهشت و زمین سرپوشیده منطقه 6 شهردارکرج و بررسی لایحه شهرداری در خصوص سرمایه گذاری در بازار بورس بحث و تبادل نظر شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =