فرج الله ایلیات-رییس کمیسیون برنامه وبودجه واملاک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج: مناطق شهرداری قبل از مصوبه شورای اسلامی شهر اقدام به دریافت بهای پیشنهادی خدمات شهر نکنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فرج اله ایلیات در نطق پیش از دستور دویست و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با تذکری در رابطه با دریافت بهای خدمات قبل از مصوبه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: متاسفانه در برخی مناطق دریافت بهای خدمات قبل از مصوبه شورای شهردر حال اجراست و توسط بهای پیشنهادی اعمال می شود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشکر از مدیران مناطق ۲ و ۳ شهرداری کرج تصریح کرد: از مدیران مناطق ۲ و ۳ شهرداری کرج و معاونین خدمات شهر مناطق اعلامی جهت جمع آوری نخاله های منطقه و طرح پاکداشت قدردانی می کنم که به صورت جهادی اقدام به جمع آوری نخاله های ساختمانی کردند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج طی تذکر دیگری در رابطه با دستورالعمل رابطه با اعمال رای دیوان و صدور پروانه ساختمانی افزود: دستورالعمل اعمال رای دیوان و صدور پروانه ساختمانی به صورت یکسان در مناطق به صورت یکپارچه انجام شود.

ایلیات در پایان این نطق از شهردار بابت پی گیری و آسفالت خیابان چمن و خیابان چمن منتهی به محمدشهر قدردانی کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =