دشت گرد

با توجه به پتانسیل های موجود در دانشگاه انجام آموزش های ضمن خدمت کارکنان شهرداری توسط اساتید مرکز علمی کاربردی شهرداری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، سارا دشت گرد در نطق پیش از دستور دویست و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با اشاره به بازدید از دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری کرج اظهارداشت: به‌  روزسازی و کیفیت‌ بخشی نیاز دوره‌های ضمن خدمت کارکنان شهرداری است در این راستا با وجود دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج پیشنهاد می شود آموزش ضمن خدمت کارکنان توسط این مرکز انجام شود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج افزود: موقعیت مکانی این دانشگاه که در محله قدیمی واقع شده است و ورودی آن از سمت کوچه ای از داخل محل انجام می شود با یک اصلاحی می تواند درب ورودی دانشگاه تغییر و از سمت پارک در نظر گرفته شود تا ساختمان آن نمایان و در معرض دید عموم قرار گیرد.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج به حمایت از تولیدات دانشجویی و ایجاد شرکت های تعاونی دانشجویی اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری کرج از فعالیت‌های اقتصادی و تولیدات دانشجویی مبتنی بر مشارکت دانشجویان حمایت ‌کند که نوعی کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای جوانان و دانشجویان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های داخلی محسوب می‌شود.

دشت گرد از مدیریت شهری درخواست کرد تا برگزاری آیین رونمایی و افتتاحیه هایی که در روزهای شنبه انجام می شود جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فضای باز انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به راه اندازی کمیته نما اشاره و خاطرنشان کرد: کمیته نما در مناطق قبل از اینکه نقشه ها به کمیته ارجاع شود توسط پرسنل حوزه معاونت معماری و شهرسازی برای مراجعه کنندگان ایجاد مساله می نمایند خواهشمند است در خصوص آموزش به آنها اقدام و حتما نماها در کمیته نما بررسی و توسط حوزه معماری و شهرسازی منطقه انجام نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =