محرم

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در آستانه ماه محرم، گفت: کرج سیاه‌پوش محرم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حسینی هستیم، گفت: معاونت زیباسازی این سازمان با مشارکت اداره اصناف و امور مناطق، تدابیر لازم برای فضاسازی و اکران طرح‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه‌پوش کردن سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: با فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و تحت شعاع  قرار گرفتن مراسم‌های عزاداری به دلیل شیوع ویروس کرونا مقررشده در فضاسازی شهر و سیاه‌پوش کردن معابر بیش از سال‌های گذشته همت گمارده شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر این موضوع از برنامه‌ریزی برای افزایش میزان سیاه‌پوشی و اکران تبلیغات محیطی شهر کرج  نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، بیش از سال‌های گذشته در فضاسازی شهر و سیاه‌پوش کردن معابر، همت گمارده خواهد شد و تمام تلویزیون‌های شهری، تابلوها و سازه‌های ترکیبی تبلیغاتی شهر به محرم اختصاص می‌یابد.

بضاعتی پور بابیان اینکه فعالیت‌های مذهبی متناسب با این ایام هرروز تکمیل‌تر شده و در حوزه اشاعه فرهنگی اقدامات دیگری در دستور کار این سازمان است، اضافه کرد: توجه به مفاهیم ارزشمند محرم و هویت بخشی به سیمای بصری در طرح‌های فرهنگی و تبلیغاتی شهر لحاظ شده و سیاه‌پوش کردن تمامی میدان‌ها، معابر اصلی، پل‌ها،   و نصب المان‌های نوری و نمادهای متناسب ایام محرم در سطح شهر اکران خواهد شد.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تعویض پرچم‌های الوان رنگی میدان‌ها اصلی شهر با پرچم‌های سیاه خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی برای انتقال مفاهیم ناب عاشورای حسینی در شهر استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =