حشمت عزیزی-منطقه5

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: فعالیت‌های عمرانی با نگاه عدالت محور در محلات منطقه اجرایی می‌شود.

حشمت‌الله عزیری در گفتگو با کرج امروز با تأکید بر خدمت‌رسانی متوازن به محلات سطح منطقه به‌ویژه محلات کم برخوردار گفت: نگاه ویژه شهرداری منطقه پنج محله محوری و رعایت عدالت در اجرای فعالیت‌های عمرانی است.

عزیری با بیان اینکه طی سال جاری تلاش شده است با برنامه منسجم نیازهای شهروندان مرتفع شود، افزود: اقدامات عمرانی نقش مهمی در تحول و زیباسازی چهره شهر دارد و به دلیل تأثیرات اجتماعی بین شهروندان از اهمیت قابل‌توجه ای برخوردار است.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در این منطقه عنوان کرد: از ابتدای سال جاری دو هزار و ۴۰۰ متر جدول‌گذاری در محله حصارک پایین و خیابان یاس ۲ و گلزار غربی اجرایی شده است.

این مسئول اجرای عملیات جدول‌گذاری در معابر خیابان بزرگمهر و انوشیروان به متراژ ۳۰۰ متر را از اقدامات منطقه در راستای ساماندهی معابر برشمرد که در طول این بازده زمانی انجام‌شده است.

مدیر منطقه پنج کرج همچنین اجرای عملیات لکه‌گیری، مرمت و روکش آسفالت معابر با توزیع ۸۵۰ تن آسفالت و با صرف هشت میلیون ریال اعتبار را از دیگر اقداماتی برشمرد که به‌ منظور رفاه حال شهروندان انجام‌شده است.

وی در ادامه به اجرای عملیات زیرسازی اراضی شهید ایرانی به متراژ دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و حفر سه حلقه چاه جذبی به‌ منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات لوله‌گذاری به متراژ ۸۰ متر و دال گذاری و احداث منهول به تعداد هشت عدد نیز در طول این مدت انجام‌شده است.

مدیر منطقه پنج کرج در بیان اقدامات ترافیکی این منطقه طی سال جاری به نصب ۲۵۰ عدد تابلوی انتظامی، ۸۰۰ عدد باتومی، ۱۲ عدد کاشن تانک همچنین رنگ‌آمیزی ۱۰۰ عدد بلوک عابر پیاده و رنگ‌آمیزی ۱۰۰ مترمربع از سرعت‌گیرهای سطح منطقه و نصب گل‌میخ به تعداد ۵۰۰ عدد اشاره‌ کرده است.

عزیزی با ارزیابی مثبت از اقدامات عمرانی صورت گرفته در منطقه، عنوان کرد: پروژه‌های ارزنده و کارآمدی در سطح منطقه در حال اجرایی شدن است که بی‌شک تکمیل این طرح‌ها ضمن انتفاع منطقه، رضایتمندی شهروندان را در پی دارد.

وی اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح مناطق به‌ویژه مناطق کم برخوردار را امری ضروری دانست و افزود: رویکرد عمرانی منطقه با توجه به اینکه این منطقه جزء مناطق کم برخوردار طبقه‌بندی می‌شود، ارتقاء و تقویت زیرساختی‌های عمرانی است که در برهه کنونی اقدامات عمرانی مطلوبی نیز در سطح منطقه به همت مسئولان به مرحله اجرا درآمده که امید می‌رود با تداوم آن شاهد بهبود و ارتقاء شرایط موجود و تغییر چهره این منطقه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =