اسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از انجام پیگیری‌های قضایی و انتظامی برای شفاف شدن موضوع سوء قصد به رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری تاکید کرد.        

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد اسدیان در نطق پیش از دستور شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج گزارشی را در خصوص مرکز پژوهشها ارائه و اظهارداشت: عملکرد این مرکز از شهریور ۱۴۰۰ الی شهریور ۱۴۰۱ در قالب شش کارگروه در عناوین مختلف پژوهشی مطرح  و به صورت مکتوب به اعضای شورای شهر نیز ارائه می شود.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به گزارش تکمیلی از میدان میوه و تره بار اشاره و افزود: در این گزارش میدان تره بار و دستورالعمل های کشوری مورد بحث و ارائه قرار گرفته است و در بخش بعدی این گزارش قرارداد اخذ بهای خدمات خودرویی توسط شرکت مسئولیت محدود شرکت نگین البرز قائم مورد بحث قرار گرفت و تخلفات آن شرکت لیست گردید و بیان شد.

اسدیان تصریح کرد: از دستگاه قضا،مدیران شهری درخواست می شود گزارش عملکرد دفتر نمایندگی شهردار کرج در مرکز میدان تره بار توسط شهرداری به اینجانب و اعضای شورای شهر ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: نظام مند کردن قراردادن شرکت های مختلف در لیست سیاه و نحوه واگذاری غرفه ها در میادین میوه و تره بار از مواردی است که نیاز به بررسی دارد.

اسدیان در خصوص حمایت از مدیرعامل سازمان مشاغل که مورد هجمه قرار گرفت تاکید کرد و افزود: در خصوص نظارت های پیشین و پسین حراست و بازرسی شهرداری و قرارداد اخذ بهای خدمات خودرویی نظارت و بررسی شود. 

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج خواستار تحقیق  و تفحص  ۴ ساله از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =