9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرایی شدن طرح پاک‌سازی محلات این منطقه با عنوانِ محله به محله خبر داد.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای طرح جهادی پاک‌سازی محله به محله در منطقه ۹ کرج خبر داد و گفت: این طرح نقش بسزایی در ایجاد سیمای شهری مطلوب دارد.

وی عنوان کرد: طی چند روز گذشته با همکاری نیروهای حوزه خدمات شهری منطقه، عملیات ضربتی طرح پاک‌سازی معابر و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از معابر اصلی و فرعی محله  چهارصد دستگاه اجرایی شد.

 این مسئول با اشاره به اهمیت پیگیری طرح پاک‌سازی محله به محله، اظهار داشت: طرح مذکور باهدف پاک‌سازی، زیباسازی و ساماندهی محلات سطح این منطقه انجام می‌شود.

 رشیدی بیان کرد: طرح جهادی پاک‌سازی محله به محله در محله چهارصد دستگاه خیابان قائم و شهید افضلی و کوچه‌های منشعب انجام شد و طی آن شستشوی جوی و کانیوها، تابلوهای کوچه‌ها، سطل‌های زباله و نظافت باغچه‌ها و جمع‌آوری سنگ و نخاله اجرا شده است.

سرپرست منطقه ۹ کرج، گفت: این طرح با استفاده از تجهیزاتی از قبیل بابکت، خاور، واترجت و به‌کارگیری کارگران خدمات شهری این منطقه اجرایی شد.

وی اضافه کرد: عملیات پاک‌سازی و جمع‌آوری خاک و نخاله سطح معابر با توجه به اهمیتی که در زیبایی بصری و تأثیر آن بر روحیه شهروندان دارد همچنان از سوی حوزه خدمات شهری منطقه ۹ شهرداری کرج با جدیت دنبال می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

این مسئول بر ضرورت اجرای طرح‌های خدمات رسان به‌صورت هدفمند تأکید کرد و گفت: تحقق این مهم نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مردم دارد و موجبات رضایتمندی شهروندان و عمران و آبادانی شهر را فراهم می‌آورد.

محله چهارصد دستگاه در منطقه ۹ کرج پاک‌سازی شد

محله چهارصد دستگاه در منطقه ۹ کرج پاک‌سازی شد

محله چهارصد دستگاه در منطقه ۹ کرج پاک‌سازی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =