قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مردم کشور بخصوص زنان غیرتمند، توانمند و نجیب کشور همیشه ثابت کردند در خط اسلام و اهل بیت هستند و این تعدادی که مسائل را رعایت نمی‌کنند از صف زنان عفیف و نجیب جدا هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علی قاسم پور در ابتدای هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور شهردار، معاونان و رؤسای سازمان‌های شهرداری و مشاوران و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ مردم قم و سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب سال ۱۳۱۴ توسط رضا شاه که به موجب آن، زنان و دختران ایرانی از استفاده از چادر و روسری منع شدند، به مسائل روز کشور اشاره کرد و اظهارداشت: پوشش و حجاب، پرتویی از آفرینش الهی است که فلسفۀ وجودی آن حفظ مقام و ساحت مادی و معنوی زن و مرد است و امید است همه بتوانیم در راستای منویات اسلام حرکت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به مراحل پایانی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اشاره و تصریح کرد: با همکاری اعضا کمیته نیروی انسانی شورای شهر طی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، با این نیروها قرارداد کار معین بسته شده و مراحل پایانی آن به زودی به اتمام می‌رسد.

قاسم پور اذعان داشت: از کارکنان شهرداری تقاضا می‌شود ضمن اقدام برای احقاق حقوق خود از شهرداری، از تجمع در شورای شهر جدا خودداری کنند؛ چرا که پیگیر احقاق حق کارکنان مجموعه شهرداری هستیم و تجمع کارکنان ضرورتی ندارد و قابل پذیرش نیست.

وی ضمن قدردانی از شهردار، رئیس و ناظرین سازمان قطار شهری در راستای اتمام فاز یک از خط ۲ و بهره‌برداری از پروژه قطارشهری یادآور شد: در حال حاضر واگن‌های رام اول قطارشهری به‌ایستگاه چهارراه طالقانی منتقل شده و  قطعه نخست این پروژه به طول ۶. ۵ کیلومتر قرار است در آینده نزدیک گشایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =