عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از برگزاری نوزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار محدوده‌ها و محله های هدف برنامه‌های احیاء، بهسازی و نوسازی شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا با اشاره به برگزاری نوزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری که به ریاست فرماندار کرج برگزار شد، اظهار داشت: بافت‌های ناکارآمد شهری و مسائل و مشکلات مبتلابه آن‌ها، طی چند دهه اخیر، به‌عنوان یکی از جدی‌ترین چالش‌های نظام برنامه‌ریزی و مدیریت شهرهای کشور مطرح است.

 سعیدی کیا افزود: برای ساماندهی این بافت‌ها ساختار نهادی ستادهای بازآفرینی شهری پایدار در سه سطح ملی و استانی و شهرستان تشکیل‌شده که در شهرستان کرج نیز ستاد بازآفرینی با عضویت دستگاه‌های متناظر در سطح شهرستان و با دبیری شهرداری کرج تشکیل می‌شود.

سعیدی کیا ادامه داد: در این جلسه موضوعاتی از قبیل ارسال محدوده‌های مصوب بازآفرینی شهرداری‌های شهرستان کرج به دبیرخانه ستاد، اختصاص ۳۰ درصد از اعتبارات دستگاه‌های عضو ستاد به پروژه‌ها با رویکرد بازآفرینی، پیگیری حمایت از تشکیل هیئت ماده ۹ قانون حمایت از احیاء بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد، احداث تصفیه‌خانه محلی در حصار، تعیین تکلیف اراضی خط ۴ حصار توسط دستگاه‌های ذی‌ربط مطرح و نسبت به آن‌ها بحث و گفت‌وگو شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۱بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =