محمدی-جلسه

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ساعت اولیه حادثه در محل ریزش چند ساختمان در محله حصار کرج حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان اتفاقات قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مسعود محمدی به همراه عمار ایزدیار سخنگوی شورای شهر با حضور در محل حادثه ای که صبح امروز در اراضی موسوم به تپه الله اکبر منطقه حصار کرج رخ داد اظهار داشت: نمی توانیم در خصوص رانش زمین در این محله بی تفاوت باشیم، مدیریت شهری سهل الوصول ترین نهاد برای رسیدگی به موضوع است در این راستا هر چه سریعتر اقدامات لازم را با هماهنگی دستگاه قضایی، انتظامی استانداری البرز، اداره بحران و سایر ادارات مربوطه را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: متاسفانه در این رانش تعدادی از پلاک‌های مسکونی دچار خسارت شده است و خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت.

محمدی ضمن تقدیر از حضور به موقع نیروهای آتش نشانی، خدمات شهری و دستگاه‌های امداد و نجات بیان کرد: می بایست تمهیدات فنی لازم برای منازل شهروندان در آن محدوده با نظارت کارشناسان نظام مهندسی استان انجام شود.

وی بیان کرد: باید با همکاری دستگاه‌های بالادستی به موضوع رانش زمین ورود کرده و برای برطرف کردن موضوع تلاش کنیم.

محمدی با تاکید بر شناسایی ساختمان های ناایمن خاطرنشان کرد: نباید هیچ ساختمانی بدون رعایت اصول، ضوابط و استانداردهای مهندسی ساخته شود و باید از ادامه فعالیت و ساخت و ساز ساختمان‌ها با سازه‌های نا ایمن جلوگیری شود.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرج، رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیرمجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل به صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =