1

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری هر چه سریعتر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی را تعیین و تکلیف کند.

به گزارش پایگاه خبری  کرج امروز؛ علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر در بررسی متمم پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های شهرداری کرج گفت:مدیریت این سازمان شرایط مطلوبی ندارد و به عنوان یکی از سازمان‌های کم اثر شهرداری کرج محسوب می‌شود مدیریت شهری هر چه سریعتر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی را تعیین و تکلیف کند.


نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ضمن انتقاد از عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی اظهار داشت: دو سال است که پارلمان شهری چند ردیف بودجه از جمله جانمایی و احداث بازار دائمی عرضه دام، احداث و تجهیز جایگاه استقرار کارگران فصلی و همچنین ایجاد روزبازار و بازارهای روز که شهر کرج و بخصوص محلات کم برخوردار را برای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تعریف کرده که این سازمان عملکرد موفقی در جذب ای ردیف‌ها نداشته یا حذف کامل این کدها صورت گرفته است که جای تاٌمل و تاٌسف دارد.


علیرضا رحیمی افزود: متاسفانه نگاه این سازمان فقط شروع و پایان ساعت فعالیت بازار روزها است که آن هم با عدم نظارت درست بر فعالیت غرفه داران و عدم توجه و اهمیت به رضایت شهروندان همراه است و تغییر سبک کار بازرگانی و بروز رسانی در این سازمان مشاهده نمی‌شود.


عضو شورا اسلامی شهر کرج در پایان یادآور شد، فقدان رقابت بین انواع بازارهای موجود شهر، مدیریت سنتی و عدم توجه به امور بازرگانی نوین این سازمان را به زودی به ورشکستگی می‌کشاند.

منتشر شده در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =