555 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: یکی از عناصر تاثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، از انجام عملیات رنگ آمیزی و زیباسازی مبلمان شهری در معابر سطح این منطقه خبرداد و گفت: به منظور پاکسازی بصری و زیباسازی معابر شهری، عملیات رنگ آمیزی مبلمان شهری و وسایل بازی در پارک‌ها و معابر سطح منطقه در طرح استقبال از بهار در حال انجام است.

غفاری با اشاره به اینکه یکی از عناصر تاثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است، افزود: این اقدام به منظور آراستگی سیمای عمومی شهر و ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۶ کرج بیان کرد: با اجرای این طرح، رنگ آمیزی مبلمان شهری و وسایل بازی در بوستان ولایت، بوستان ابن سینا اجرایی و تعمیر و رنگ آمیزی پارک آبشار و بوستان روشندلان انجام شده است.

وی افزود: عملیات ساماندهی، واکاری و بازپیرایی فضاهای سبز رفیوژهای میانی خیابان‌ها، معابر اصلی و میادین، بوستان‌های سطح منطقه به منظور فراهم کردن زیبایی منظر شهری و آراستگی و پاکیزگی فضای سبز و ایجاد بستر مناسب جهت کاشت گلهای متنوع بهاری در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =