عزیزی

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج گفت: در راستای مناسب سازی پیاده روها از ایجاد هر گونه پله یا رمپ غیر مجاز در سطح منطقه جلوگیری می شود.

حشمت الله عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از پلمپ ۲۵ رمپ غیرمجار در خیابان شهید ایرانی خبر داد و گفت: این اقدام با دستور معاون محترم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج صورت گرفته است.

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج گفت: بر اساس تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداریها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز آنها در میدان و پارکها و باغ های عمومی برای کسب یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن به وسیه ماموران خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته هیچ اقدامی در خصوص مسدود نمودن رمپ های این خیابان انجام نشده بود و به دلیل بی توجهی شاهد احداث پله و اختلاف سطح در معابر بودیم، گفت: این رمپ ها بدلیل اختلاف سطح، مشکلات عدیده ای برای شهروندان ایجاد می کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مسدود کردن این رمپ ها پس اخطاریه به مالکین جهت هم سطح سازی رمپ ها صورت گرفت.

عزیزی با تأکید بر اینکه قرار گرفتن بخشی از این رمپ ها در معابر از دیگر مشکلات پیاده روها است که می تواند در بسیاری از موارد خطرآفرین باشد، افرود: برای جلوگیری از این  مشکلات معاونت خدمات شهر منطقه به طور مستمر نظارت دارد و با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =